Go to Market workshop a munkatársaknak
termékelemzés (funkciók, felhasználói előnyok)
ügyfélszegmentálás (hazai, nemzetközi)
esettanulmány-minta kidolgozása
versenytárs-elemzési módszertan
piacelemzés (IT-biztonsági kutatási adatok gyűjtése, rendszerezése)
sajtófigyelés: releváns biztonsági / sérülékenységi hirek
javaslat névváltásra
felhasználói szolgáltatás-ismertető szövegezése
Q&A-lista (egységes ügyféltájékoztatás)
friendly user szándéknyilatkozat megszövegezése
üzleti modell kidolgozása
- árazási benchmark elemzés
- licensz-árazási modell (2 változat)
- szegmentált kommunikációs csatornák és üzenetek
- szegmentált értékesítési csatornák csatornák és after sales
- árbevétel-modell (árazási javaslattal)
hazai sajtólista összeállítása
javaslattétel a szolgáltatás indulás PR-támogatásának menetére
evangelizációs eseménylista összeállítása
friendly user véleménykérési / visszajelzési folyamat kidolgozása
infovideo-koncepció, szinopszis kidolgozása
javaslat közösségi oldalakon (Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter) megjelenésre
Boadree Go to Market projekt
2013.06.13. 17:28
creatura
A bejegyzés trackback címe:
https://creatura.blog.hu/api/trackback/id/tr315360103
Kommentek:
https://creatura.blog.hu/api/trackback/id/tr315360103
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.